Egy fejezet vége

2011.08.07. 20:01  Shogo

 Sziasztok, kedves olvasók.

 

 

Hehe, furcsa újra látni a blog.hu admin panelt, furcsa újra bejegyzést írni, megszólítani titeket. Nem is tudom, mióta vagyok tagja és rajongója az oldalnak, emlékszem még azokra az időkre, amikor régi, képhibás c&h-kat tettem fel, és élveztem, mert a hibák ellenére pozitív visszajelzést kaptam, és egyre több emberrel sikerült megszerettetnünk ezt a webképregényt. De most, úgy érzem, már nem tudom úgy szerkeszteni a blogot, ahogy azt szeretném, ezért, mivel sokkal potenciálisabb, lelkesebb új emberek kerülhetnének be a staffba, úgy döntöttem, kilépek, átadom a helyem. Sok szerencsét kívánok az újaknak, és az olvasóknak azt ,hogy még több nevetést csaljanak fordításaik a szátokra, hiszen csakis értetek csinálják.

 

Köszönöm a figyelmet, és ezeket a csodás időket. Viszlát barátaim. :)

Isty : Én is nagyon köszönöm az eddigi munkádat, Te voltál az első szerkesztő a blogon. Sok képregényt köszönhetünk neked, és sok nevetést. És már kb, egy éve voltál szerkesztő.

Még egyszer: Köszönjük ezt az egy évet. Reméljük, hogy rajongója mradsz az oldalnak és néha még felnézel.

A bejegyzés trackback címe:

https://cyanideandhappiness.blog.hu/api/trackback/id/tr703132304

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

NightAssassin13 2011.08.07. 20:10:34

Viszlát Shogo! Én már elejétől néztem a blogot, már akkor is tetszettek a fordításaid (na meg azok a kis képméretek :D) Köszönöm az eddigi munkádat, és hogy létrehoztad ezt a blogot, hiányozni fogsz! ;)

Minecraftplayer 2011.08.07. 21:59:43

Kár h elmész, jó fordításokat csináltál ;D Bár még mindig úgy gondolom h másnak kéne menni a blogtól :'D

Arthas Minethil 2011.08.07. 22:40:54

Hiányozni fogsz Shogo. Én is nagyon rég óta olvastam a blogot szinte a kezdetétől, de csak később szólaltam meg. További minden jót!.:)
Ui.: A fordításaidon én igazából soha nem vettem észre hibát.:D

süti beállítások módosítása