Hogy mivan?!

2015.02.04. 16:56  stewie1239

Hello, vagyis sziasztok...

Hol is kezdjem...? Eltűntem... Igen. Eléggé. Tudom, tudom... Na.. Most miért üvöltözöl? Nyugodj le! Tessék egy Oreos Milka.

Na? Ugye, hogy jobb. Szóval...

Egyszer régen, egy Messi, Messi galaxisban...

VISSZATÉRTEM!!!

Igen, elmentem. Mi az, hogy észre sem vetted? Figyelsz te egyáltalán? Látom butaság volt csokit adni neked, most csak azzal foglalkozol, mint egy gyerek. És különben is, teli szájjal ne beszélj. Ott tartottam, hogy....? Hol is? Látod! Mindig kizökkentesz! Egyed a csokit és csak hallgass!

Őőő... Ja igen! Visszatértem. Seggberúgtam magam, és határozatlan időre visszatoltam a pofámat a photoshop elé, hogy fordítgassak. Mondhatnám, hogy dolgom volt, nem volt gépem / photoshopom / kedvem / oreos milkám, de ez mind hazugság lenne. Kivéve az oreos milkát. Az mindig lapul a fiókomban. Nade, a lényeg hogy újra egeret és szótárt ragadok, hogy jobbnál jobb képregényekkel árasszalak el benneteket.

Tessék?

Hogy túl sokat pofázok? Hogy érted? Hé..! Tedd azt le... Nem hallod? TEDD LE!!! Ide ne gyere azzal az aaaaarrrrrgggggh...

1831.png

Címkék: fordítás magyar képregény szomorú and muffin hun magyarul ijesztő ch happiness cyanide c&h cyanideandhappiness

A bejegyzés trackback címe:

https://cyanideandhappiness.blog.hu/api/trackback/id/tr727141119

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

süti beállítások módosítása