A mai fiatalság mintapéldánya

2011.04.07. 18:40  bogarfx

Már jó régóta nem tettem fel új képregényt, hát most hoztam hármat is. Az elmúlt időszakban elég elfoglalt voltam, nem jutott sok idő a blogra, de a facebook oldalra próbáltam minél hamarabb feltenni az aktuális képregényeket. Nem ígérgetem azt, hogy most jaj de sok képregényt fogok kitenni, de igyekszem majd több időt száni a képregényekre is, úgy, hogy közben maradjon idő más tevékenységekre is. És akkor most jöjjenek a beígért képregények.

Címkék: fordítás magyar 12 szemüveg éves tizenkettő dinka cyanideandhappiness

A bejegyzés trackback címe:

https://cyanideandhappiness.blog.hu/api/trackback/id/tr852807757

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

süti beállítások módosítása