TagFÖLvétel

2011.09.01. 18:20  Shogo

Sziasztok, he!

 

Mivel szükség szülte szituációban vagyunk, ezért dizájneri posztot ajánlanék fel, annak aki a chmtagfelvetel@citromail.hu e-mail címre legkésőbb három napon belül küld egy szép kerek bemutatkozó levelet. 

 

Elvárások: -Normális személyiség. Nem kell faszjankó, az csak egy lehet itt és az én vagyok. :)

               -Egészséges ízlés. Nem szeretnék lángnyelveket és koponyákat látni ezen az oldalon pentagrammával meg döglött lovakkal.

 

               -Az eritromicinével megegyező vagy magasabb IQ.

 

Ha úgy érzed, benned az ebéden kívül ezek is megvannak, ne habozz, inkább dobj egy gyors levelet a fenti címre.

 

Mivel nem igazán járulok hozzá érdemben a működéshez, ezért gondoltam összerittyentek egy Ultimate Helyesírási Guide-ot, mindenkinek hasznára válik ha elolvassa szerintem.

 

UHG-A hejesírás rejtelmei:

 

1. Tanulj meg írni

2. Ne felejtsd el

3. Igekötőket nem külön szóba írjuk

4. Melléknév nem nagy betű. Ha azzal írod, nem sok idegen nyelvet tanultál, hanem gecire hülye vagy.

5. Tanulj meg írni.

 

Köszönöm.

 

(A fent említettek kurvára nincsenek komolyan gondolva, kivéve a dizájneri TGF. Arra szívesen várunk normális, témához értő egyént. Csak ennyi a követelmény. :) )

Isty: Összefoglalva kellene valaki aki ért a blog design gyártáshoz, csak Shogo sajátos stílusban fogalmazta meg :). Tessék elnézni neki, mert  -szerinte- csak a bejegyzés hangulatát teremtette meg :D.

Stewie: A hangulatot remekül sikerült hoznod :D Az UHG-n sírva fetrengtem :D Szó szerint!!! És hogy ne legyen ebből félreértés, erre az e-mail címre, csak a designerek jelentkezzenek, akik Millenotti fordítói posztját kívánják betölteni, azok az oldal leírásában, illetve e lentebb leírt feltételeknek megfelelő e-mail címre küldjék a lefordított képregényeket! Holnap 15:15-kor kerülnek ki a letöltési linkek!

A bejegyzés trackback címe:

https://cyanideandhappiness.blog.hu/api/trackback/id/tr283196049

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

D1T0X 2011.09.01. 19:11:41

Szerintem sikerült megteremteni a bejegyzés hangulatát.:D:D

Alan[HUN] (törölt) 2011.09.01. 21:19:13

UHG-n szakadtam...XD De amúgy igazad van, én is elég nagy grammar nazi vagyok és ezek engem is kicsinálnak... A már említett alaphangulatról nem is beszélve!:)

Whibley 2011.09.01. 23:13:05

ja és amugy azt a 3 képet meddig lehet majd beküldeni?

süti beállítások módosítása