Kemping

2011.07.19. 21:12  stewie1239

Isty: majd a rendes vízjel-betűtípust fogom használni, de ezeket már megcsináltam ezzel a fajtával. (3-4 darab)

Címkék: magyar gyerek fa erőszak erdő and magyarul kemping happiness cyanide c&h cyanideandhappiness

A bejegyzés trackback címe:

https://cyanideandhappiness.blog.hu/api/trackback/id/tr373081419

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tune-chan 2011.07.20. 13:06:20

Nekem ez olyan ismerős... Mintha olvastam már. Nem volt már véletlen? (Ettől független megint nagyot nevettem rajta. xD)

stewie1239 2011.07.20. 14:29:35

Én ezt korábban beküldte, de tudtommal nem került ki. Amúgy rengeteg más oldal van, ahol C&H van, lehet ott olvastad. Én ezt, más fordítással kreten.hu-n láttam kb 1 éve. De az az oldal megszűnt.

süti beállítások módosítása