Magyarázkodás

2011.12.27. 12:30  stewie1239

Eléggé elhanyagoltam az oldalt a magam részéről, és tudom hogyha most kitennék napi 473 képregényt az nem segítene, úgyhogy csak szimplán elmondom a szitut, és próbálom aktivizálni magam.
Először is, nem tartok szünetet mint a múltkor, csak vizsgáimra kell tanulni, tudom hogy béna kifogás, főleg hogy lényegében nem is tanulok, de ez van, azért néha át kell néznem az anyagot.
Másodszor, ünnepekkor minden tekintetben lelustulok, persze ez sem egy díjnyertes kifogás.
Harmadszor, miért pofázok még? Sajnálom, majd kapkodom magam, és íme egy képregény :)

A bejegyzés trackback címe:

https://cyanideandhappiness.blog.hu/api/trackback/id/tr73497382

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Isty01 · http://cyanideandhappiness.blog.hu/ 2011.12.27. 23:52:45

Nyugi én meg ebben a tanévben érettségizek, szóval nekem is kell sokat tanulni, és ezért tűntem el én is :-)

süti beállítások módosítása