Múkodj!

2010.12.27. 23:20  Millenotti

Hogy ígértem a képsorokat a téli szünetben... de csak nem csinálom. Sajnálom!

Kárpótlásul földön fekvő, és józanodó nézőinknek január 1-én újévi őrületet csinálok! Hajnal 1-től kezdve 3 óránként új képsort teszek ki (1,4,7,10,13,16,19,22 órakor), tehát mintegy kárpótlásul 8 képsorral jelentkezem. Valószínű időzítés lesz, egyrészt a pontos időpontokra való tekintettel, másrészt, mert most évek után ismét itthon szilveszterezek, TV-ben úgysem lesz semmi, szóval szerintem éjfél után megyek aludni. :P De letétként meghagyom Isty-nek, hogy ha ezt sem tartom be, rúgjon ki büntetésül. :P

Bárkinek bármi gondja van a dologgal, szóljon idén, mert jövőre már késő lesz. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://cyanideandhappiness.blog.hu/api/trackback/id/tr142543000

asdx11 2010.12.28. 12:46:09

Ahogy elnézem te nem jutottál még el az érettségiig.Ígérgeted hogy jaj majd most sok képsor lesz juj de juj úgy dolgozok majd mint az ágyú aztán meg semmi... az ilyennek minek blog...

little.susie 2010.12.28. 12:52:51

@asdx11: nem nem az övé a blog.. ő csak társszerkesztő.. :)

Millenotti · http://minecraftskill.blog.hu/ 2010.12.28. 17:45:24

@asdx11: Mint már írták, nem az enyém a blog, ez az egyik. Másik, hogy semmi közöd hozzá, de ha már ennyire ellenségesen vélekedsz, akkor hagy írjam le. Számunkra a fordítás és blogolás hobbi. Ha van időd és kedved, csinálod, ha nincs időd és kedved, nem csinálod. Suli időben se idő, se kedv, szóval nem csinálom. Itt van a téli szünet, azt hittem, csinálom majd, de a karácsonyom húzósabb volt a vártnál, ráadásul nővérem barátja is itt van, úgyhogy ment minden rokonnal az ismerkedés, ezért tovább is tartanak az összejövetelek. Na most, hogy kibeszéltem a magánéletemet egy tök idegennek, aki csak fikázni bír, engedj meg egy elterjedt, de igaz mondatot: ha nem tetszik valami, lehet elmenni.

Amúgy igazad van, valóban nem jutottam el az érettségiig. Te meg a mondatodból adódóan igen (bár megkérdőjelezem), mégis képtelen vagy belegondolni abba, hogy egyesek nem csak a gép előtt döglenek, napi 24-ből 30 órát a játékkal töltve. Heló köszi viszlát...

MerchardX 2010.12.28. 20:53:39

@Millenotti: csak annyit mondott hogy ha ígértél valamit akkor tarstad is be. Ehhez nem mentség a jaj ez egy hobbi-blog duma.

Millenotti · http://minecraftskill.blog.hu/ 2010.12.28. 21:33:27

@MerchardX: Én nem ígértem, azt írtam (most direkt megnéztem), hogy leszedtem pár képsort téli szünet előtt, és nekiállok publikálgatni. Azt nem írtam, hogy mikor, milyen gyakran, stb. De még ha ígértem is volna, nem tartoznék elszámolással.

Shogo · http://cyanideandhappiness.blog.hu/ 2010.12.28. 21:39:30

@MerchardX: A jaj hobbi-blog duma iganis mentség, de már ezerszer elmondtam neked. Tény, hogy az emberek többet szeretnének, mert tetszik nekik az, amit csinálunk, próbálunk is megfelelni az elvárásoknak, de legfőképpen nem rajtunk múlik, hogy hogy alakul az időbeosztásunk. Ezt tessék elfogadni, máskülönben lehet baszni a rezet azzal, hogy mondjuk elmész a barátaiddal moziba, vagy nemtom, mondjuk lehet élni is egy picit. Finoman szólva a tököm tele van azzal, hogy az emberek türelmetlenek, de ez nem is baj, inkább az, hogy emellett még telhetetlenek is.

bogarfx 2010.12.28. 21:42:24

Szerintem meg mindenkinek igaza van, de csak részben. Igaz, hogy ez csak egy hobbi-blog, viszont ha nem ígérget az ember, akkor utána nem lesz belőle probléma. Viszont megjegyezném, hogy annyi erővel, amellyel Millenotti leírtad ezt a hosszú kommentet már lefordíthattál volna egy képregényt. Nem kell ígérgetni és akkor nem lesz fikázás sem :) Kár ezen vitatkozni. Azt se felejtsük el, hogy azért van ez a blog, hogy szórakoztassuk az olvasókat(meg persze magunkat is), hogy az olvasók is elégedettek legyenek, kicsit feldobjuk az unalmas hétköznapokat egy-egy jópofa képregénnyel. Mert ugyebár egy blog az olvasóknak szól:P

P.S. Interneten vitatkozni meg hülyeség, mert mindenkinek nagy az arca a neten. Próbáljunk meg kicsit nyugodtabban viselkedni :)
Csak ennyit akartam mondani, kérem kapcsolja ki...:D

Millenotti · http://minecraftskill.blog.hu/ 2010.12.28. 22:40:50

@bogarfx: A baj csak az, hogy amit asdx11 vágott a képembe hogy ígérgetek, az nem igaz. Én sehol nem ígérgettem, sehol nem írtam, hogy biztosítom pl. a napi 2 vagy 3 képsort. Annyit írtam, hogy lefordítottam pár képsort (ami igaz), és publikálom majd őket. De hogy mikor, azt nem írtam, így nem kérhető számon.

asdx11 2010.12.29. 10:26:29

Ebben a bejegyzésedben rögtön az első sort olvasd el komám!Már rögtön az elején ott van hogy igérted... de sebaj oltsatok csak nem érdekel

Millenotti · http://minecraftskill.blog.hu/ 2010.12.29. 16:52:10

@asdx11: Aha... szóval te azt sem tudod, hogy az eredeti posztban mi áll, csak egy szó alapján pofázol. Gratulálok! Akkor legyél szíves visszafáradni oda, ahol írtam, és rájössz, hogy hülyeséget beszélsz, mert nem ígértem. Ha ezt megtetted, légy oly szíves lekopni rólam. Várj, segítek!

Shogo · http://cyanideandhappiness.blog.hu/ 2010.12.29. 18:07:14

Kommentek lezárva, az érintettek cseréljenek mailcímet, vagy msn-t, de a további flamewarnak elejét veszem.

süti beállítások módosítása