Ilyen egy örök társ

2010.12.31. 14:12  bogarfx

Aki nem tudja ki is az a Lee Harvey Oswald (én sem tudtam:P) annak elárulom, hogy John F. Kennedy amerikai elnök (feltételezett) gyilkosa.

Megjegyezném, hogy ilyen egy örök társ, ha visszamehetne az időben akkor is minket választana. Szerencsére én már megtaláltam Őt.

Remélem sokan vannak még az én helyzetemben, de ha mégsem akkor csak azt tudom tanácsolni, hogy várjanak és meglátják, hogy érdemes lesz várni rá. Mindennél érdemesebb...

 

Címkék: fordítás beteg magyar halál időben hitler lee kennedy visszamenni cyanideandhappiness oswald harwey

A bejegyzés trackback címe:

https://cyanideandhappiness.blog.hu/api/trackback/id/tr942550578

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

FearItself 2011.01.01. 23:10:25

Amúgy ha minden igaz Kennedyt a sofőr lőtte le, nem Oswald :]

Icarus75 2011.01.02. 08:55:58

FearItself
Honnan veszed? :D Kennedyt oldalról lötték fejbe :D a sofőr nem lehetett sehogy se :D

süti beállítások módosítása