Te vennél C&H pólót? - Frissítve!

2011.02.11. 17:57  Isty01

Egy olyan kérdésem lenne a kedves látogatókhoz, hogy ha levajaznánk egy egyedi pólókkal foglalkozó webshoppal, és ha pl. összejönne egy adott limit mondjuk 20 rendelés, akkor lehetne olyanról szó, hogy lehetne egyedi C&H pólókat rendelni. Az árról nem tudok mit mondani kb 2500-3000 Ft. + kiszállítás lehet, de ötletem sincsen ennek utána kell járni, persze ha lenne rá igény. Kérem szavazzatok, és csak akkor szavazz igennel, ha valóban megvennéd a pólót!

ITT SZAVAZHATSZ!

Frissítés: Jelenlegi állás szerint 83 ember venne és 31 nem. Tehát lenne igény ilyen pólókra. Nem tudom, hogy mind a 83 ember meg is venné-e, de ha csak a fele rendelne akkor az is eszméletlen jó lenne! Akkor hamarosan utána járok a dolognak, hogy hogyan lehetne ezt elintézni.

Ui.: Ha tényleg venne mind a 83 ember akkor tuti befosnék! :D

Frissítés 2: Úgy tűnik, hogy a póló ára (ha olyasmi több színes, színátmenetes mintája lenne mint pl. a nyereményjátéknál) 3500 Ft.- lenne. Ha nem lenne összetett akkor lenne olcsóbb. Ehhez jön a kiszállítás. Szerintem ez nem olyan borzasztó sok egy pólóért, sőt! 
Ezek nagyon jó minőségű, és tartós pólók persze vigyázni is kell rájuk! 

Frissítés 3: Még nem biztos, hogy 3500 lesz, ez csak kevesebb lehet, talán kevesebb lesz valamennyivel, de szerintem ez akkor is tisztességes ár. Igazából akkor lenne engedmény, ha nagy tételben lenne a randelés mint pl. Rossz PC Játékok, itt azért szerényebb lenne a rendelés, ezért fontos hogy mennyi lenne a tényleges rendelő!
Egyébként már 96 igennél tartunk, tehát lassan meg lesz a 100. Remélem csak olyanok szavaztak, akik tényleg rendelnének is! 

A bejegyzés trackback címe:

https://cyanideandhappiness.blog.hu/api/trackback/id/tr122654424

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Shogo · http://cyanideandhappiness.blog.hu/ 2011.02.11. 19:28:51

Nem vagyunk még akkora kaliberűek szerintem, hogy már most pólókat kéne nyomatni. Persze, ha sokan szeretnének, akkor a nép szava szent.

Isty01 · http://cyanideandhappiness.blog.hu/ 2011.02.11. 19:54:38

@Shogo :3: Igazából szerintem ez csak egy egyszeri alkalom lenne, hogy pl összejön 20 rendelő és ők kapnak. Aztán kifújt, mivel folyamatosan úgysem vennének.

bogarfx 2011.02.12. 15:33:57

Én is arra gondoltam, hogy csak egyszeri alkalom lenne, nem üzletszerű dolog vagy ilyesmi, hanem csak simán akinek tetszik most Istyn keresztül szerezhet egy ilyen pólót:) Mondjuk ha a szavazás alapján nézzük akkor már eddig vagy 50-en emberkének kellene. Ha valóban összejönne ennyi rendelés akkor szerintem aki rendezi a dolgokat(per pillanat Isty) akkor neki legalább jöjjön ki a saját pólója ingyen ha már utánajár a többi emberkének:)
Még lenne olyan kérdésem, hogy milyen nyelvű lesz a képregény meg, h mégis mi lenne rajta nagyjából?

Isty01 · http://cyanideandhappiness.blog.hu/ 2011.02.12. 16:40:00

@bogarfx: Hát jó lenne egy ingyen póló:D de igazából anélkül is szívesen megcsinálom, ha tényleg van rá igény. Ha ennyi rendelés tényleg összejönne akkor szerintem simán bele lehetne vágni.

Hogy mi lenne rajta, arról még ötletem sincsen. Vagy olyan amit nyerni lehetett, az a majmos mivel az sok mindenkinek tetszett, vagy valamilyen más jó kis minta. Majd lehet, hogy rakok ki pár példát ami szóba jöhet és eldönthetitek.

darkomen666 2011.02.13. 20:22:57

szerintem nagyon jó ötlet ez, és én szívesen vennék egyet...
amúgy a mintára lehet egy olyan ötletem, hogy egy kis nyereményjáték, ki tudja a legjobb mintát előállítani, és akkor az lenne majd a pólókon...
és a pólókhoz ajánlom még hogy a Legend Lifestyle and Clothing online store -ral vedd fel a kapcsolatot... ők a legjobbak ilyenek terén legendlifestyle.hu/fooldal/

Isty01 · http://cyanideandhappiness.blog.hu/ 2011.02.13. 20:35:49

@darkomen666: Nekik írtam, a nyereményjátékos póló is onnan volt.

Millenotti · http://minecraftskill.blog.hu/ 2011.02.14. 17:25:55

Én tudom garantálni nektek, hogy jó minőségű pólók! A RPCJS pólóm, valamint az itt nyert pólóm is kitűnő, hibátlan állapotban vannak sok mosás és használat után. :)

A kiszállítási díj pedig országosan 1300Ft!

Brill-1 2011.02.15. 18:36:33

Sajnos RPCJS pólót nem tudtam venni, de ezt ha beledöglök akkor is veszek. :D

süti beállítások módosítása