OFF: Játssz velünk a Call Of Duty 2-n!

2011.03.09. 18:02  Isty01

A minap rendeltem egy COD2 szervert, és gondoltam ide is kirakom , hátha valaki jönne játszani. Én és Shogo játszottunk (és remélem fogunk is) és valószínűleg jon Millenotti is. 
Ezúton kérdezném másik fordítónkat Bogarfx-et hogy nem-e jönne? :)

Illetve figyelmeztetném FearItself-et, hogy rezeg a léc. Ha hétvégéig nem ad életjelet magáról, sajnos kénytelen leszek kirakni a csapatból.

Mindenkinek ajánlom a szervert, TDM és Big Jump mod van rajta. Gyertek bátran! :)
Egyébként érdemes lesz visszajönni a blogra este 8-9 fele, mert akkor rakok ki néhány C&H-t is.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://cyanideandhappiness.blog.hu/api/trackback/id/tr162725565

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bogarfx 2011.03.09. 19:30:10

Hát még régen én is nyomtam a COD2-t(2-3 éve) de azóta nem nagyon játszottam. Meg csak haverokkal játszottam. Úgyhogy nem vagyok egy nagy játékos:D. De ha lesz időm majd jövök játszani. Jelenleg mint a kevés forditásaimból is látszik nagyon kevés időm van. Most csinálom a jogsit, interjúkra járok, barátnőm is ha itthon van, akkor meg vele vagyok, és még 3 hétig marad ez a sűrű program.

Shogo · http://cyanideandhappiness.blog.hu/ 2011.03.09. 20:00:15

@bogarfx: Nyugodtan, a magánélet mindig első a fontossági sorrendben. :)

Gery=) · http://cyanideandhappiness.blog.hu/ 2011.03.09. 22:11:39

Hmm jól hangzik!(TDM 4ever!)Majd felnézek azt osztok pár golyót

Grunter (törölt) 2011.03.10. 09:58:38

Jó lenne nekem ha COD 4 lenne nem pedig COD 2 mert én csak a 4-el szoktam játszani :D.

Arthas Menethil 2011.03.10. 16:50:01

Hát én sajna wowozok (World of Warcraft).:p

ŁuckeY · http://wazzup.blog.hu/ 2011.03.11. 21:55:42

Mennék ha nem Bigjump, és nem egyedi mapok lennének...
:S

süti beállítások módosítása