Új tag!

2011.04.16. 13:26  Isty01

 Jó páran jelentkeztek, szám szerint már heten. Köszönjük szépen. Mivel sajnos nem mindenki kerülhet be, ezért csak egy embert választ ki az egy fős zsűri, azaz én. Olyanok jelentkeztek akik már többször küldtek nekünk fordítást. Próbáltam olyan embert választani aki már bizonyította, hogy helye van a csapatban. 

Aki nem más mint: Gery.

A többiek ne búsuljanak, mint mondtam mindenki nem kerülhet be, és ez nem azt jelenti, hogy a többiek fordítása nem jó, de sajnos ez van. Természetesen továbbra is lehet a chmagyarul@gmail.com-ra beküldeni lefordított képregényeket, amik ki fognak kerülni.

Ui.: Most úgy elárasztottatok minket képregényekkel ami elég lesz egy darabig, szóval most egy ideig ne küldejetek ha lehet, természetesen szólok, ha kifogytunk a készletből :D.

Továbbiakban megkérnék minden szerkesztőt, hogy valamiféle vízjellel lássa el a képregényeket. Pl. írja rá hogy: Fordítás: cyanideandhappiness.blog.hu . Hogy megnehezítsük az ingyenélő lopkodók dolgát, valahogy úgy, hogy kicsit belelógjon az Explosm.net feliratba vagy a rajzba. Elég egy kicsit, hogy a  törlésével feltűnő legyen, hogy kilopták. Erre azért van szükség mert a rendkívül igényes Puruttya és hasonló blogok előszeretettel lopják le, és nem írják ki a forrást. Köszönöm!

Isty

A bejegyzés trackback címe:

https://cyanideandhappiness.blog.hu/api/trackback/id/tr1002830869

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Millenotti · http://minecraftskill.blog.hu/ 2011.04.16. 13:39:51

Reméltem, hogy tényleg csak olyan kerül be, aki már fordított. :D

Jó munkát neked! :)

Isty01 · http://cyanideandhappiness.blog.hu/ 2011.04.16. 13:42:57

Úgy akartam, hogy ki kelljen jelölni, de rájöttem, hogy nem lehet az oldalon kijelölni semmit :D

bogarfx 2011.04.16. 13:50:21

Szerintem ő érdemelte meg a legjobban, hiszen ő küldött a legtöbb fordítást, így volt igazságos(és ez nem nyalis szöveg akart lenni:)) ). Reméljük ilyen serény lesz immár szerzőként is. Aztán meg a többiek se búsuljanak, ki tudja pár hónap múlva (vagy hamarabb :D) lesz szabad hely. Szerzőtársaimmal meg fel kell kössük a gatyamadzagot mert jön a fiatalság ha lusták vagyunk:P. Amúgy jó sokan jelentkeztek, ráadásul ilyen rövid idő alatt.
És természetesen üdvözlöm az új szerkesztőtársat :)

Gery=) · http://cyanideandhappiness.blog.hu/ 2011.04.16. 15:37:05

Köszönöm szépen, minden tőlem telhetőt megteszek hogy megfeleljek az elvárásoknak és gyarapítsam a blogon a képregények számát :)

Grunter (törölt) 2011.04.16. 17:25:40

Pedig pont lefordítottam 2 képregényt,hogy majd hátha kitehetem őket.:D
És most küldeni se lehet!:(

Isty01 · http://cyanideandhappiness.blog.hu/ 2011.04.16. 18:37:06

@Grunter: Nyugi, nem sokára lehet küldeni, de most elég sokat kaptunk.

Arthas Menethil 2011.04.16. 18:40:15

Ja és, hogy ha lehet megint beküldeni akkor szóljatok pls.:D

Millenotti · http://minecraftskill.blog.hu/ 2011.04.16. 19:29:54

Azért figyelitek a puruttyát? Írni akartam Isty kommentjére egy választ, de a kommentem helyett csak ez jelent meg a nevem alatt: "Reklambuzi vagyok" rohadt szar szemetek! Kifogok rajtuk, megtöröm a linket. XD

Millenotti · http://minecraftskill.blog.hu/ 2011.04.16. 19:31:46

Vagy mégsem... nem szórakozok ekkora farkakkal.

Gery=) · http://cyanideandhappiness.blog.hu/ 2011.04.16. 19:56:39

@Isty01: kb mennyi idő míg megkapom a meghívót?

bogarfx 2011.04.16. 20:53:05

Ezentúl én is tuti kiteszem a blog nevét a képregényre, a puruttya is egyre többet lop tőlünk és még rá is teszik a logójukat. Ne éljenek már meg a mi munkánkból...

Isty01 · http://cyanideandhappiness.blog.hu/ 2011.04.16. 21:08:10

@Gery=): Újra küldtem a meghívót, remélem most megkapod. Ha nem akkor másik e-mailre kell.

Grunter (törölt) 2011.04.16. 22:39:59

Eszembe jutott valami...
Így nézegettem az oldalt,és a háttéren megakadt a szemem...vagyis inkább a fejlécen.Mivel ez már egy viszonylag ismert és közkedvelt oldal,ideje lenne kis egyediséget belevinni nem gondoljátok?:)
Ha szeretnétek összedobok valamilyen fejlécet,esetleg hátteret is,de arra így konkrét ötletem nincs hogy háttérből mit lehetne kihozni :S.
De fejlécre nagyon is van :).

bogarfx 2011.04.16. 22:49:24

@Grunter: Hát szerintem a fejléc remek ötlet:)

Isty01 · http://cyanideandhappiness.blog.hu/ 2011.04.16. 23:11:48

@Grunter: Hát igazából itt nem azon van a hangsúly, de jó ötlet, mivel nem igazán értek az ilyesmihez ezért elfogadom az ajánlatodat, egy egyszerűbb fejléc jól jönne.Kösz!

Grunter (törölt) 2011.04.17. 00:08:40

Hát végül is készen van,mert nem vagyok én se akkora profi benne,és nem akartam ilyen hú de durva dolgot csinálni szóval ez lenne a fejléc remélem elnyeri tetszéseteket.
kepfeltoltes.hu/view/110417/Fejl_c_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Megjegyzés:Isty,ezt valószínűleg még át kell majd méretezni kisebbre,de nem akartam én mert nem tudtam mekkorára csináljam,és nem tudom,hogy ez olyan sablon-e ahol meg van kötve mekkorának kell lennie a fejlécnek,szóval ezt muszáj lesz neked :D.A másik,hogy a háttéren se tudtam milyen legyen,de ha ez így nem jó akkor azt is átszínezheted kedvedre :).
Na ennyi lett volna remélem ki fog kerülni :).Ha háttérre is van igény akkor szóljatok és megpróbálok arra is összedobni valamit.

Szerintem...Sz*r lett :D.

Grunter (törölt) 2011.04.17. 00:21:12

@Grunter: Nem jó elcsesztem a szélességet,túl kicsiben gondolkodtam ez ha meg van nyújtva hülyén néz már ki :S

Grunter (törölt) 2011.04.17. 00:45:27

@Grunter: Előre is elnézést a floodért,de megcsináltam,hogy ne legyen nagy baj a mérete a fejlécnek.
kepfeltoltes.hu/view/110417/558658895Fejl_c_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Itt megcsodálhatjátok ezt a "remek" alkotást.

Még mindig szar :D.

Millenotti · http://minecraftskill.blog.hu/ 2011.04.17. 07:55:21

@Grunter: Ez egy elég igényes sablon, volt vele dolgom korábban. Azért nehéz a fejlécet cserélni, mert a fejléc képébe (a fekete cuccba) beleveszi a menü hátterét is. Hogy érthetőbb legyen, itt van a sablon fejlécképe megnyitva:

kepfeltoltes.hu/view/110417/fl_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Tehát csak abban az esetben módosítható a fejléc, ha az új fejlécet a régi fejléckép helyére illeszted és így töltöd fel újra, nem úgy mint máshol, hogy simán feltöltöd az újat, a régit meg törlöd. Remélem érthetően írtam le. :D

Háttérkép megint csak fail, nincs neki komplett háttere, csak oldalt a vékony szürke sáv. Ez így néz ki:

kepfeltoltes.hu/view/110417/ht_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Tehát nem lehet pl. HD háttérképekben gondolkodni, mint pl. Juniorokon, hanem csak oldalt lehet állítani.

Csak gondoltam szólok, hogy ehhez kell tartani magad! :P :D

Mellesleg nem rossz a háttérkép, csak szerintem zsúfolt!

Grunter (törölt) 2011.04.17. 10:20:04

@Millenotti: Arra gondolsz,hogy berakod az újat a régi helyére és úgy kell feltölteni?:D Vagyis nem elég ha kitörlöm a sablonból a régit,berakom az újat a régi nevén?Vagy mi?:D
De akkor a háttérkép ugrott mert oda azokra a pici sávokra semmit nem tudok,és nem is éri meg csinálni...:S

Millenotti · http://minecraftskill.blog.hu/ 2011.04.17. 11:36:42

@Grunter: Nem a nevén van a hangsúly. Megpróbálom máshogy! XD

A lényeg, hogy a fejlécet csak úgy lehet megcsinálni, ha a képen ott van a sablonhoz tartozó menüsáv. Tehát van az alap fekete izé a menüsávval Header névvel. Te ezt a képet beszerzed (tudok linket adni), megnyitod a képszerkesztővel, és a fekete részre beilleszted a fekete résszel megegyező nagyságú új fejlécet. Utána így menüsávostól, új fejlécestől, mindenestől együtt elmented, legegyszerűbb Header névvel, és akkor mi (vagy Isty) azt feltölti.

Megpróbálom még egy módon: végülis úgy működik, mint a sima, rendes fejléc csere, azzal a különbséggel, hogy itt nem a komplett full képet változtatod meg, hanem csak a menürész felettit. :D

Nagyon zavaros! XD Próbáljam illusztrálni? :D

Millenotti · http://minecraftskill.blog.hu/ 2011.04.17. 11:38:52

@Grunter: Állj, hagyjuk ezt a fenébe. Nem tudom jól elmondani. Ha van kedved akkor csinálni, akkor megadom, hogy milyen méretűnek kell lennie, azt te majd elküldöd valahogy nekem, és akkor én beillesztem a menüsávhoz. Ha így neked jó...

Grunter (törölt) 2011.04.17. 11:54:09

@Millenotti: Ja értem szóval a fejlécemet a sablonhoz tartozó cuccra kell ráilleszteni és úgy kell elmenteni.
Akkor légyszíves add meg a méretét és megcsinálom :).

Isty01 · http://cyanideandhappiness.blog.hu/ 2011.04.17. 12:15:40

@Grunter: Tök jó lett. Ha ezt meg tudod, úgy csinálni ahogyan Millenotti mondja, tökéletes lesz, és persze kikerül!

Grunter (törölt) 2011.04.17. 14:11:40

kepfeltoltes.hu/view/110417/Fejl_c2_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Így néz ki abba a méretbe amit megadott Millenotti,elég nyúlott lett,ha ez így nem jó akkor itt egy kicsit "javított" verzió amin talán annyira nem zavaró a nyúlás.
kepfeltoltes.hu/view/110417/Fejl_c3_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Millenotti · http://minecraftskill.blog.hu/ 2011.04.17. 14:32:54

@Grunter: Hát ez így szerintem nem jó. :S Nagyon el van nyújtva.

Shogo · http://cyanideandhappiness.blog.hu/ 2011.04.17. 19:21:11

@Millenotti: A középen fekvő figura kissé belezavar az olvashatóságba, de nekem tetszik, főleg a fordítók listája. :)

Millenotti · http://minecraftskill.blog.hu/ 2011.04.17. 19:24:14

@Shogo :3: Tudom, de simán kiolvasható, és a takartság miatt még jobb is szerintem. :D

Grunter (törölt) 2011.04.17. 21:00:56

@Millenotti: Ez jó lett!:D
Az enyémmel csak az a baj,hogy túl nyújtott lett :(.De ez így jó :D.

Millenotti · http://minecraftskill.blog.hu/ 2011.04.17. 21:22:50

Mellesleg valakinek feltűnt, hogy legszélen a vérző az a kardos, amit múltkor tettem ki? Csak kivettem belőle a kardot. XD

süti beállítások módosítása