Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Bemutatkozás

2011.09.11. 19:44  Alan(c) (törölt)

Szervusztok!

Alan(c) vagyok, eddig alan/alan(c)/Alan[HUN] néven lehetett velem és a fordításaimmal találkozni és mostantól ez változik, igyekezek ezen az egy néven feltűnni! Célom továbbá aktív szerkesztőként legalább heti 3-5 képregénnyel megörvendeztetni titeket, és természetesen köszönöm azt a bizalmat és iszonyú mennyiségű szavazatot, minek köszönhetően Isty a szavazást még idő előtt lezárta! Remélem sikerül jó első benyomást keltenem, ha nem, minden építő jellegű kritikát szívesen fogadok!

U.i.: Végül pedig, hogy a hozzám hasonló matekfaktosok hétfőre beizzíthassák az agyukat, itt egy kis képlet, mely által az érdeklődő nebulók(és nem nebulók) könnyen megkaphatják éveim számát(jelöljük x-el): [(az ebben a bejegyzésben szereplő képregények) + 10] = x

Villanykörte

Az Exhibicionista

Szerencsejáték

Egyet fizet, kettőt kap!

Analógia

Le kéne szokni

Depressziós képregény, alternatív verzió


Címkék: fordítás ingyen bemutatkozás szex ausztrál dohányzás bazmeg rulett villanykörte and mount bikini szerkesztő everest csere depressziós szakáll happiness cyanide analógia

A bejegyzés trackback címe:

https://cyanideandhappiness.blog.hu/api/trackback/id/tr433219131

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Brill-1 2011.09.11. 20:51:12

Hülye vagyok matekból, de azért ennyire nem. *örülök* :D
Szóval grat a nyereményedhez, publikálj sokat, nekünk az csak jó lehet. :D

Mellesleg az első képregényen felröhögtem. :D

stewie1239 2011.09.11. 20:58:16

Még egyszer üdvözlünk :)
Annyit elmondok hogy a képeket számozva töltjük föl a fő(image)könyvtárba!
A legutolsó 969. volt + ez a 7 az 976, tehát a következő képregény amit feltöltünk az 978 néven legyen! Így számon tudjuk tartani, hogy mennyi képregény került ki :)

Ezek most maradhatnak ott és úgy, ahogy vannak, csak mondom, hogy legközelebb erre figyelj! :)

Alan(c) (törölt) 2011.09.11. 21:04:35

@stewie1239: Rendben, figyelni fogok!
@Brill-1: Köszönöm, az elsőn én is jót vigyorogtam(melyiken nem?xD)
Ui: Helyesírási hibák miatt kimoderáltam a saját kommentemet... Irónia. Jól csinálod. X"D

gettóovis 2011.09.11. 21:13:08

nahember! üdv itt! :D ezek eléggé ütnek. csak így tovább még jó sokáig! :D:D:D

Alan(c) (törölt) 2011.09.11. 21:17:08

@gettóovis: Köszi Kati, dolgozni fogok rajta, a pólókat még nem kérdeztem, jövő héten intézkedek a témában!

Isty01 · http://cyanideandhappiness.blog.hu/ 2011.09.11. 21:57:52

És persze sok sikert és gyümölcsöző munkát kívánunk a blogon! :D

bittersweet_memories 2011.09.12. 13:55:46

boldogságos meg sikerességes meg egyebes melót kívánok neked!
(amúgy a cigizős már volt...hihetetlen milyen jó a memóriám, mindent megjegyzek amit nem kéne :D matekfaktot is hál istennek leadtam \o/)

Arthas Minethil 2011.09.12. 16:29:39

Hát ha már arról beszélünk, hogy melyik volt, az orosz rulett is volt!:D (Igen jó az internetem most már.)

süti beállítások módosítása