Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Te belépnél?

gettóovis küldte, köszönjük!
Az egy mérföldes klub az angol "Mile High Club" ferdítése, a klubtagság lényege, hogy a tagok repülőgépen, fenn a magasban szexelnek. Ezek után a "One Mile Club" azt hiszem, nem igényel túl sok magyarázatot!:D

Mellesleg, ez a 999. képregény az oldalon...;)
 

Címkék: klub szex modell bazmeg club vonat vasút and high happiness fordtás mile cyanide

A bejegyzés trackback címe:

https://cyanideandhappiness.blog.hu/api/trackback/id/tr493236845

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

stewie1239 2011.09.19. 16:08:23

1. úgy emlékszem volt
2. Az utolsó mondatra az angolban (ha jól emlékszem az eredetire) az áll, hogy most megcáfoltad Jézust!

Gery=) · http://cyanideandhappiness.blog.hu/ 2011.09.19. 16:15:07

@stewie1239: igen ez volt a legeslegelső fordításom :)

EasyGirl 2011.09.19. 18:49:23

de ez most félre lett fordítva

Alan(c) (törölt) 2011.09.19. 19:46:27

De ugyan, hol voltam még, mikor Gery elkezdte a munkát?:D Szerintem még azt se tudtam, mi a C&H! Mindamellett lecserélem, mégiscsak ez a 999.!:D

süti beállítások módosítása