Erekció

2011.09.20. 17:00  stewie1239

 Az új C&H.

És még egyszer szeretnék gratulálni az 1000 képregényhez :)

A bejegyzés trackback címe:

https://cyanideandhappiness.blog.hu/api/trackback/id/tr393240986

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Eryslay 2011.09.20. 19:38:35

Passzívat nehéz magyarra fordítani, de ez így nem túl értelmes... De most nekem nem jut eszembe semmi, ami jó lenne. Mondjuk az a hatásuk, hogy órákig erekcióm lesz, vagy ilyesmi... De mindegy, nagyjából érthető így is, és mivel nem tudok jobbat, lejátszottam magammal, és semmi értelme a kommentemnek :D

Krivosein 2011.09.20. 22:37:02

Amikor angolul olvastam, nagyon kiváncsi voltam hogy fordítjátok majd le.
Én arra gondoltam, hogy "bevétel", vagy valami ilyesmi, bár ez is elég hülyén hangzik

süti beállítások módosítása