Lapos pacsi

A "lapos pacsi" Barney egyik köszönése, ha tudod ki az, akkor több nem is kell, ha nem: Barney Stinson.

gettóovis küldte, köszönjük!
 

Címkék: ingyen and lapos pacsi himym barney happiness cyanide

A bejegyzés trackback címe:

https://cyanideandhappiness.blog.hu/api/trackback/id/tr633251474

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Eryslay 2011.09.23. 22:03:39

Az azért gáz, hogy a free high five-ot nem fordítottad le, ami az alapja a poénnak -.-

Alan(c) (törölt) 2011.09.24. 00:45:00

Az azért gáz, hogy nem tűnt fel:
1. A képregényt beküldték, nekem se kötelességem, se kedvem utómunkát végezni rajta.
2. Még esetleg igazat is adtam volba neked(hiszen kommentbe leírhattam volna magyarul), ha nem ilyen bicskanyitogató hangnemet használsz!
3. Nem olyan rég raktam ki egy hasonló képregényt az ingyen szakállakról, és ha láttad volna, esetleg feltűnik, hogy ott az "Ingyen szakáll" felirat le van fordítva, tehát biztosan nem az én hibám, hogy itt ez nem történt meg, hiszen ha meg tudom csinálni, miért ne tenném?
Elnézést a hangnemért, de így fél egy táján hazaérve annyira nem esik jól (a szerintem alaptalan) kritika!

Je m'appelle Théo · http://www.theosblog.blog.hu 2011.09.24. 10:05:13

mivel leírtad előre a poén "lényegi" részét, így sztem teljesen érthető volt így is, és nem gáz, hogy az nem lett lefordítva.

Eryslay 2011.09.24. 12:05:18

A kritika a fordítóé, nyilván.

Alan(c) (törölt) 2011.09.24. 12:56:27

Temrészetesen, de akkor ne E/2.-ben címezd, mert magamra fogom venni, mivel én rakom ki, ő nem tudhatja mikor kerül ki, és melyik képregénye!;)

gettóovis 2011.09.24. 13:14:47

@Eryslay:
Köszönöm az épületes kritikát, sajnálom ha így nem élvezhető számodra a poén. Egyrészt, te vagy az egyetlen aki képes volt ebbe belekötni, másrészt ki az,aki C&H olvasó és nem tudja mi az a free high fives?
De még egyszer szeretnék elnézést kérni eme megbocsájthatatlan hibámért.

süti beállítások módosítása