Egy kis olvasnivaló délutánra

2011.10.07. 14:30  stewie1239
Valószínűleg az eddig készült (szövegre) LEGHOSSZABB C&H. Nem is szaporítom tovább a szót, épp eleget kell még olvasnotok :D

Annyit azért még hozzátennék, hogy ez egy viszonylag szabad fordítás. Utálom magam miatta, de én csak így tudok fordítani, ha egy picit átköltöm. Ez van. Tehát lehet hogy aki olvasta angolul az tartalombeli eltérést fog találni, de a lényegen nem változtat. Ja és az egyetlen DCW (depressing comic week) amin magamra ismertem, és nevettem, azon amit olvastam, nem azon amit láttam.

A bejegyzés trackback címe:

https://cyanideandhappiness.blog.hu/api/trackback/id/tr113284040

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

süti beállítások módosítása