Féltékenység...

2011.10.08. 11:05  stewie1239

VIGYÁZAT!
Nem közérdekű közlemény!
Csak nekem kért igazolást az oldal hogy elmúltam 18 éves? Mert hazudnom kellett :D Ha tettetek korhatárt az oldalra szerintem 16 bőven elég de még az is sok. Főleg manapság (sajnos). Ha csak nekem bugolt be blog.hu, akkor elnézést a nem közérdekű közlemény miatt :D

Ui.: Hamarosan gyün egy pakk tőlem, tinéktek, kedves népek, egy különleges alkalombó'! :) Készülni!

Isty: Nem én tettem rá. és nem is értem miért van rajta, de állítólag más blogra is került ilyen korhatár, amire egyáltalán nem kellett volna, tehát a blog.hu bugos.

A bejegyzés trackback címe:

https://cyanideandhappiness.blog.hu/api/trackback/id/tr213287197

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

süti beállítások módosítása