Kényszer szünet

2011.10.09. 13:23  Gery=)

Üdv!

Gondolom észrevettétek, hogy mostanában "megint" eltűntem. Ennek egyetlen nyomós oka van eladtam a gépem, nem kell megijedni ettől függetlenül nem tűnök el, mert kedden vagy szerdán érkezik meg az új.Ez nem azt jelenti, hogy keddtől/szerdától már újra posztolok, mert még össze kell szerelni, minden cuccot felrakni, mindent beállítani olyanra ahogy én szeretem nem 1 napot vesz igénybe, mellesleg fogyóba van a képregény készletem is. A lényeg, hogy kb 1 hétig még nem leszek, addig is a többiek úgy is tartják a frontot.(ez a poszt havernál készült) :)

A bejegyzés trackback címe:

https://cyanideandhappiness.blog.hu/api/trackback/id/tr413289398

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

stewie1239 2011.10.09. 14:15:30

Te is szusszansz egyet? :)
Vettem, akkor erre az időre a helyedben is posztolok! Aztán minden kerüljön föl arra a gépre :D

Brill-1 2011.10.09. 22:38:33

Tudom, hogy nem teljesen a témába vág, de milyen gépet veszel? :D

süti beállítások módosítása