Profit

2011.10.18. 15:07  stewie1239

A két új képregény le van fordítva nekem, de csak később rakom, ki úgyhogy senki ne álljon neki fölöslegesen! Csak szólok.. :)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://cyanideandhappiness.blog.hu/api/trackback/id/tr213311896

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Isty01 · http://cyanideandhappiness.blog.hu/ 2011.10.18. 15:27:19

Nekem is ilyen grafikonok kellenek! :D

TaZzZ 2011.10.18. 19:27:59

ritka, de nem értem :/ :DDD
vagy igen, de akkor nemtom... van valami trükk a diagrammal ? :)

stewie1239 2011.10.18. 19:40:03

@TaZzZ: Ilyen C&H-es humor :)
Ugye beszél hogy a cégnek jól áll a szénája, és mindenki arra számít, hogy amikor megfordítja akkor ez fordítva lesz, ennek ellenére semmi nem változik.
Ez nem feltétlenül vicces, csomó képregény mélyebb tartalmát én sem értem, egyrészt koromnál fogva (16 vagyok) másrészt csak szimplán nem esik le :)
Ilyen a C&H: néha vicces, néha depressziós képregényhét, néha csak simán egy életkép.

TaZzZ 2011.10.18. 20:53:24

oh, hát köszi a gyors és tartalmas választ, én se vagyok sokkal idősebb ( 19 ), nekem általában azért leesnek, van amin sírva nevetek ( bár azt a babaetetős képregényt azóta sem találom, amikor a kanál ugye a repülőgép, és a gépen tálib terroristák vannak,a végén pedig az egész a gyerek fején köt ki :DDDD ), és vannak, amik elgondolkodtatóak... szeretem ezeket, és ahol csak látom,mindenhol megszólom, ha lopják innen... :/ :)

stewie1239 2011.10.19. 00:14:10

@TaZzZ: Köszönjük, ezt nagyra értékeljük! :)
Ha kidobja randomra a képregényt explosm-on vagy valahol megtalálom, első dolgom lesz kitenni neked :)

süti beállítások módosítása