Szóvicc - A Visszatérés

2011.10.22. 10:15  stewie1239

Rég volt szóvicc, úgyhogy úgy döntöttem prezentálok nektek egyet! :)
Ebbe több kifejezés is van:
-A Party in my pants (buli a nadrágomban) lényegében -hogy finoman fejezzem ki magam- az erekciót jelenti.
-A urine vizelet
-összeolvasva a urine-nel a "urinevited" kiejtve "júrinvájtid" azaz: you are invited ami magyarul annyit tesz, hogy te meg vagy hívva.

Nehéz volt még így elmagyarázva is ez a képregény, de remélem érthető :)
Megjegyzés: percekig nem kaptam levegőt amikor megláttam :D

Így a képregény:
Hé bébi egy buli van a gatyámban.
És urine(vizelet/te is...)
...vited (...meg vagy hívva)
 

A bejegyzés trackback címe:

https://cyanideandhappiness.blog.hu/api/trackback/id/tr743320999

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Urgod 2011.10.22. 11:19:57

Szerintem nem is kell ellnél jobban elmagyaráznod. Tökéletesen leírtad. Aki egy kicsit is jártas angolban, annak egyből leesik. Egyébként ezen én is besírtam x'D

Je m'appelle Théo · http://www.theosblog.blog.hu 2011.10.22. 12:09:01

legen....dary :D sztem teljesen érthetően magyaráztad, tetszik :D

süti beállítások módosítása