Szóvicc 3.0 + némi magyarázkodás

Üdvözlet, elnézést, hoyg eddig nem posztoltam, de teljesen el vagyok havazva! Mindenesetre igyekszem egy valag képregényt beidőzíteni egy hétre előre, (készlet van,) mivel az őszi szünetet házon kívül fogom tölteni nagyrészt, így nem lesz lehetőségem posztolni. Most pedig a várva várt szóvicc:


A szöveg az ass-steroid(segg-szteroid)/asteroid(aszteroida) szópárra épít, ennél többet azt hiszem, nem kell magyarázni, ím a fordítás(igen, magyarul is kirakhattam volna, annyira nem szörnyű, de így az igazi!;)):
- Nem fogod kitalálni, mit találtam! Segg-szteroidokat!
- Az aszteroidákra gondolsz, igaz?
- Nem! Segg-szteroidok! Nekem van a legférfiasabb fenekem a földön!
- Ha jól emlékszem, pontosan így haltak ki a dinoszauruszok!
- Haha, nem AZOK az aszteroidák!
- Biztos vagy benne?
...


A bejegyzés trackback címe:

https://cyanideandhappiness.blog.hu/api/trackback/id/tr243331408

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Je m'appelle Théo · http://www.theosblog.blog.hu 2011.10.26. 20:56:51

tudom, hogy C&H magyarul, de néha ezek a szóviccesek jobbak mint néhány fordított :D

süti beállítások módosítása