Na még egy utolsó :)

2011.10.28. 13:15  stewie1239

Ugyan tegnap már elbúcsúztam, de erre még volt egy kis időm gyorsan lefordítani! :)
Még egyszer mindenkinek kellemes pihenést, és azoknak jó szórakozást, akik hozzám hasonlóan jégteraszon fogják múlatni az idejüket ;)

UI.: Elnézést hogy a FINISH-t nem fordítottam le de az már macerás lett volna így elmosni, akik nem tudják azoknak mondom hogy CÉL-t jelent.

A bejegyzés trackback címe:

https://cyanideandhappiness.blog.hu/api/trackback/id/tr103336090

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tune-chan 2011.10.28. 21:18:39

Csak, hogy trollkodjak: köbö fél percbe telik elmosni így egy feliratot. De csak így zárójelesen jegyzem meg.
Amúgy behaltam rajta, jó kis képregény. xD

stewie1239 2011.10.28. 21:42:46

@Tune-chan: Jó én egyelőre nem tudom hogy kell és nem akartam ezze szarakodni az új PS-emben, de lényegtelen. Aki kiskorában nézett meséket az úgyis tudja mit jelent mert minden egyes rajzfilmben tuti hogy legalább egyszer feltűnik a FINISH.

Alan(c) (törölt) 2011.10.29. 06:04:13

Jujj!
Ui.: Jövő hét végéig tuti nem fogok posztolni, elnézést, Londonban leszek, most is a reptérről írok!:)

MilanGFX 2011.10.31. 11:07:12

Filter > Blur > Gaussian Blur

süti beállítások módosítása