Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Macska + Szőnyeg = ?

A csávó feje az utolsó kockán... egyszerűen fergeteges!:D

Nos, erdetileg, mint a kommentekből kiderül, ez is szóviccként kezdte, csak fel sem tűnt, szóval köszönöm NagyMesterB-nek! Tehát a fordítás:
A képregény a "kitty" szó kettős jelentésére épül - 'kismacska'/'punci'
- Majd tudnál ügyelni a puncimra/macskámra?
- Öhm... Igen... majd ügyelek rá...
- Kösz, ki kell tisztítanom a szőnyegemet.
- Mindig jó tisztán tartani a szőnyeget!
- Fergetegeset szexeltem rajta a hétvégén, és most pecsétes.

BTW, a Isty, Stewie, most már nem címkéztek? Szerintem amúgy jó ötlet, szóval nem kéne abbahagyni, de ha nincs hozzá kedv, akkor megcsinálom szívesen utólag!:)
 

Címkék: szex macska szőnyeg tiszta pecsét takarít

A bejegyzés trackback címe:

https://cyanideandhappiness.blog.hu/api/trackback/id/tr723364515

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ASD_elmagad 2011.11.12. 11:46:42

Jajj, mindig fel tudjátok dobni a hangulatom :D!

NagyMesterB 2011.11.14. 20:23:55

Ezt szerintem a szóvicc kategóriába kellet volna tenni, mert sem a macska, sem a szőnyeg szóból nem asszociálok a magyar nyelvben arra a bizonyos női testrés(z)re. De lehet velem van a baj :(

Alan(c) (törölt) 2011.11.15. 20:37:57

@NagyMesterB: Nem tudom, sajnos, nem emlékszem az erdetire, és nincs már meg:S, de ha küldesz linket szerkesztem/átdolgozom!

stewie1239 2011.12.11. 00:30:07

Eddig nem címkéztem, de ha kéne, akkor sorry, majd címkézek.. :)

Isty01 · http://cyanideandhappiness.blog.hu/ 2011.12.11. 12:32:57

Én mostanában mindig elfelejtem, de jó az ha van :D Jó,h ogy szóltál legalább fejben tartom :D

KKKKKKKKK 2011.12.11. 17:20:37

Carpetet a muffra is mondják. Azért vág olyan fejet a kitty után, mert a csaj még rátesz egy lapáttal a carpet dumával.

süti beállítások módosítása