Magyarázkodás - Újfent...

2012.01.22. 22:35  stewie1239

Sajnálom hogy ma is képregény nélkül hagylak titeket a részemről, és hogy kb 1 hete nem is hallattam magam felől. Ennek egy nagyon egyszerű oka van: Sítáborban voltam. Mozgalmas egy hétről maradtam le ahogy visszaolvastam az utóbbi fél órában a blogot, hiszen egy lopásról, egy C&H megjelenéseket fenyegető törvényszavazásról és egy tagfelvételről maradtam le. Csupán...

Úgyhogy ezúton borulok térdre előttetek kedves olvasók, és szerkesztőtársaim, és a bocsánatotokért esedezem. Majd kapkodom magam.

Gyorsan jelentek nektek aztán kezdek is fordítgatni.

Sítábort élveztem, igen estem sokat, nem tört el semmim, és örömötökre (nekem kevésbé) lebetegedtem (torkom fáj, orrom folyik), úgyhogy kb 1 hétig SEMMI teendőm nincs, tervem 0-24 ig képregényfordítás :)

A lopásról annyit, hogy szépen lerendeztétek, olvastam Alan levelét is, elsőre nem kellet volna "csúnya szavakat" használni, bőven elég lett volna bevetni a durvább oldaladat a második levélben, de szó-mi-szó, szépen lerendezted.

A SOPA/PIPA rendeletről annyit, hogy örülök hogy nem fogadták el, és ezt látatlanba megmondtam hogy így is lesz.

A tagfelvételhez annyit mondok, hogy szívből gratulálok a nyerteseknek, remélem hosszú életük lesz a blogon.

Na jóéjszakát mindenkinek, ha már reggel olvasod, jó reggelt, a héten jelentkezem! :)

Stewie

A bejegyzés trackback címe:

https://cyanideandhappiness.blog.hu/api/trackback/id/tr363721991

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Krissz5435 2012.01.23. 09:49:47

A levesre gondoltál vagy a szappanra? :D:D Az SOPA

Arthas Minethil 2012.01.23. 10:14:18

Amúgy meg a SOPA-t nem érdekli, hogy elutasították az internetes cégek. A fehérházban Barack Obama is támogatja tehát a megaupload is belett már szüntetve és még pár száz oldal. A megaupload alapítói 6 év börtönbüntetésre számíthatnak a SOPA által.

süti beállítások módosítása