Cyanide And Happiness: A Társasjáték

2012.03.03. 12:00  stewie1239

Kb. 1 óra munka van az alábbi "képregényben" úgyhogy remélem értékelni fogjátok.
->INNEN<- teljesen ingyen és bérmentve, eredeti minőségben le lehet tölteni teljesen legálisan ezt a képet (a lefordított társasjátékot)!

Szóval elő a sörrel, hívj át 2-3 havert, és egy olcsó 10-15 perces hülyéskedés erejéig tökéletes szórakozást nyújt, de kötelezően csak a második doboz sör után!

Egy ideig ha eltűnök, az azért lesz, mert tovább szeretném bővíteni még most a képregény-raktáram tatalmát (jelenleg 88 lefordított darabbal büszkélkedhetek), amíg nincsen vizsgaidőszakom, hogy addigra legyen elég készlet a posztoláshoz, valamint (csak úgy megjegyzem) újabban az tűnt fel mintha csak én posztolnék.

De nem fecsérlem tovább az időt, minden társasjáték-fan töltse le, és nyomtassa ki a játékot! Én 2-3 hét múlva újra posztolok heti kb 1-2 képregényt, addig is minden jót, és sok hülyülést kívánok!

Stewie

Címkék: fordítás magyar basz and karma hun magyarul bazdmeg társasjáték happiness cyanide c&h baszod cyanideandhappiness

A bejegyzés trackback címe:

https://cyanideandhappiness.blog.hu/api/trackback/id/tr654203754

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Isty01 · http://cyanideandhappiness.blog.hu/ 2012.03.03. 22:11:33

Azt a kurva grat ! Én korábban már le akartam fordítani de nem sok minden lett belőle. Sajnos mostanában semmi időm :(

Brill-1 2012.03.04. 10:03:14

A leírást is elolvasva sokkal értelmesebbnek tűnik ez a játék, mint gondoltam. :D

stewie1239 2012.03.04. 20:11:22

@Isty01: Igen már én is másodjára estem neki. De azt hiszem megérte :) Mi már kipróbáltuk haverokkal és egész jó szórakozás :D

@Brill-1: Hát igen, gondolom Kris is úgy gondolta, hogy leírás nélkül nincs túl sok értelme :DD

Sznájper 2012.03.09. 14:47:00

a hatosra lépsz akkor végtelen ciklus? előrre egyet,a hetesre,aztán feljebb egy sort a kettesre,onnan lejjebb egy sort a hetesre,a hetesröl feljebb egy sort a kettesre,ami visszakküld és így tovább...

Sznájper 2012.03.09. 14:48:38

@Sznájper: és most hogy így nézem a kettes és a hármas is az elöbb említett végtelen folyamatot hozza.

stewie1239 2012.03.14. 16:29:06

@Sznájper: Ez úgy működik, hogy amikor egy mező által kiszabott módon kell mozognod, akkor az a mező amire érkezel, azt nem kell teljesítened

GennyesTus 2013.03.13. 19:09:47

2-est dobtam. Végtelen ciklus. Ez már a pokol -> vesztettem?
:)

süti beállítások módosítása