Vállak

2012.03.11. 14:57  vici9797

Sziasztok! Szeretnék elnézést kérni, -mindaz olvasóktól, mind a szerkesztőtársaktól- hogy ennyi ideig nem igen posztoltam. Mint előre szóltam a felvételik miatt. A jó hír az, hogy elég jól sikerültek. Az, hogy hova vettek fel, az csak áprilisban fog kiderülni, de reménnyel telve várom az értesítőm, és amint lehet, titeket is tájékoztatlak -már ha érdekel-, hogy felvettek-e oda, ahova szerettem volna menni (első helyen). De mostantól poszt, posztot követ majd, és itt is az első, :)

Címkék: szomorú fej kettő mázli váll c&h vállak

A bejegyzés trackback címe:

https://cyanideandhappiness.blog.hu/api/trackback/id/tr394309635

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ASD_elmagad 2012.03.11. 18:56:38

Ha nem nagy gond, én már most megkérdezném, hogy hova jelentkeztél elsőre. Milyen irányban tanulsz majd tovább? :)

vici9797 2012.03.12. 13:22:02

@ASD_elmagad: elsőnek egy fizika szakot jelöltem, ez az ami érdekel, továbbá, matek, bfk(biosz-fiz.-kémia). ez a top 3, mindenképpen reál tárgyak .. :D
@Isty01: köszönöm, én is remélem :D

Katy Mersai 2012.03.12. 14:19:01

Előre is drukkolok, hogy a kedvenc szakodra felvegyenek ^^

süti beállítások módosítása