Egysoros.. Izé. egy.kettő.három.négy.öt.ha...

2012.07.25. 14:00  stewie1239

Egy kis egysorossal jelentkezem és tök összefüggéstelenül kell, hatalmas sajnálatok közt közlöm, hogy lecsúsztam a évfordulómról (júli 19.) :(
Ezt bepótolván a jövőhéten indul egy ha... hogy mondod? ... Igen csak a jövőhéten! Ne legyél telhetetlen!!! Ezen a héten annyiszor nézem meg a Dark Knight Risies-t, hogy nem lesz időm posztolgatni. Igen jól tippeltél tetszettek az előző filmek, és szeretem Batmant meg a DC univerzumot. Na szóval, hol tartottam? Ja igen. Tehát a jövőhéten indul egy 3x7 vagyis 21(!!!) képregényből álló pack. Nagy kreativitásommal az ULTRA-MEGA-GIGA-HIGH-ULTIMATE-RELODED-C&H-PACK (by stewie) nevet adtam neki. Szóval készüljetek a jövőhétre, mert ütős lesz!!

Addig meg itt az említett egysorosom:
1367.jpg

És nem utolsó sorban üdvözlöm körünkben Skecc-et, remélem egy aktív, és idő-milliomos taggal bővültünk. :) Ígérem én is igyekszem hetente legalább 3x-4x hallatni magam felől, de a nyaram első fele sűrű volt, ősztől meg a jön a 11. osztály. De mondom, igyekszem majd. :)

Címkék: fordítás magyar and batman egysoros hun magyarul tényleg hangosan happiness cyanide c&h cyanideandhappiness kimondtam

A bejegyzés trackback címe:

https://cyanideandhappiness.blog.hu/api/trackback/id/tr564675853

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PCVeterán · http://pcveteran.blog.hu/ 2012.07.25. 23:02:44

Akkor ezek szerint jó a Dark Knight Rises? :D Majd én is megyek megnézni.

stewie1239 2012.07.25. 23:57:50

@PCVeterán: Még nem láttam, de a sötét lovag óta hatalmas Batman fan vagyok, és azt írják róla a neten, hogy EPIC.. Így nagybetűkkel! és nem-mellesleg z IMDb toplistáján az említett Dark Knight a 8. helyet foglalja el, míg a DK: Rises az előkelő 9.-et. És úgy tervezem, hogy minimum 1 vetítésre beülök.... /nap. Úgyhogy vasárnapról hétfőre virradó éjszaka beidőzítem az egész hetet képregényekkel, és jövőhéten is sokszor megnézem a filmet, plusz utolsó három napban házibuliba megyek, de nem részletezem tovább a szabadidőmet. :)

Skecc 2012.07.30. 22:33:33

Köszi Stewie. :) Bár idő-millionos nem vagyok, próbálok majd aktív lenni. :)

süti beállítások módosítása