Ismét... öhmm.. Hello!

2012.09.03. 08:00  stewie1239

Isty Ápdét: Bocs, hogy közbeszólok, de álljon itt azért valami jó hír is: Elértük a 2.000.000 oldalletöltést, és át is léptük 47.713-al (Google Analytics szerint ez a szám 142.484). Mindenkinek köszönjük szépen. Remélem a következő milliónál is "találkozunk"! :)

-----------------------------------

Isty szépen visszahoztad a blogot, csak az a problémám, hogy a kb 2 hete történt kiborulásom nem neked szólt, hanem a maradék 5 újonc lusta disznónak! Természetesen téged semmilyen oknál fogva nem kérdőjeleznélek meg, elvégre az egészet neked köszönhetjük!


A többieknek (akik még mindig csak a seggüket vakarják) szedjék össze magukat, vagy lépjenek ki, vagy bánom is én, csak történjen valami! Ne menjetek el szó nélkül, ha nem fogtok ráérni, vagy tudod hogy valami közbe fog jönni, posztoljatok egyet, hogy pár napig/hétig nem tudtok új képregényt kirakni. Ekkor ezt tudomásul vesszük, és ennek tudatában, hogy egy darabig mínusz emberrel kell posztolnunk.

Természetesen engem sem zavarna hogyha csak Isty meg én szerkesztenénk a blogot, nyilván megoldható. Sokkal többször kéne posztolnunk, ez igaz, de nem élnék abban a tudatban, hogy csak én dolgozok, mert rajtam kívül más ugye nincs is. De így, hogy vagytok még öten, és mindegyikőtök b*aszik a blogra... Bár nem tudom minek is írok nektek MEGINT, amikor ezt se fogjátok elolvasni...

A drága olvasóknak meg jelentem, hogy visszatérek, ismét teljes munkaidőben, és íme a mai napi fordításaim egyik legjobbja:
1425.png

És nem utolsó sorban, mindenkinek boldog szeptembert, és eredményes évet az iskolában! :)

Címkék: fordítás magyar öreg undorító óvszer dugás and hun magyarul happiness cyanide c&h cyanideandhappiness

A bejegyzés trackback címe:

https://cyanideandhappiness.blog.hu/api/trackback/id/tr454748060

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nemértekhozzá(m) 2012.09.03. 15:41:29

mennyi amúgy mecsinálni egy ilyen fordítást? öt perc?

Isty01 · http://cyanideandhappiness.blog.hu/ 2012.09.03. 17:23:45

De nekem szólt, én is elhanyagoltam a blogot, és egy nagyon a szívemhez nőtt már ennyi idő alatt, és reményeim szerint ezután már nem tűnök el. Örülök, hogy te köztünk vagy Stewie.

@nemértekhozzá(m): Maga a fordítás igen, de nekem volt olyan, hogy negyed órát kerestem egy képregényt, hogy ugyanazt ne rakjam ki még egyszer ha nem muszáj, így több mint 1400 kirakott képregény után elég nehéz néha, bár nyilván nem megterhelő. :D

stewie1239 2012.09.03. 17:46:47

@Isty01: Köszönöm, én is nagyon örülök, hogy még tavaly bekerülhettem
:)

@nemértekhozzá(m): A fordítás általában tényleg nem időigényes feladat, sőt a posztolás is megoldható 5 perc alatt, így egy képregényt fordítással együtt kb. 10 perc alatt ki ki lehet tenni. Ezért nem értem a többiek miért nem tudtak legalább 1x szólni, hogy mit csinálnak, miért nem posztolnak. A másik dolog, hogy tényleg olykor válogatni kell, hogy ne tegyük ki ugyan azt kétszer. Ami pedig gyakori időhúzó, hogy gyakran kell a képregény mintája miatt tökölni az eredeti szöveg kitörlésével, úgy hogy a hátteret ne roncsoljuk. Ilyenkor szépen finoman ki kell törölni a szöveget, helyreállítani a hátteret, és úgy rátenni a fordított szöveget.

Isty01 · http://cyanideandhappiness.blog.hu/ 2012.09.03. 20:14:57

Ja amúgy meg még a héten "türelmes" vagyok, ha értitek mire gondolok. Direkt ide írom, hogy a kedves szerkesztők eljutnak-e idáig. :'D

süti beállítások módosítása