A csudába, már megint?!

2012.11.16. 12:30  stewie1239

Elnézést, elnézést, sajnos megint kiestem.. Most az új lapotom miatt akadt ez a kis elhanyagolás. Még nem tudtam mindent átrakni a régi gépről (köztük a fordításaimat sem) és Photoshoppom sincs.

Itt és most kérném a lelkes bloggereket, olvasókat és a szomszéd Mari nénit aki a szemüvegét kereste google-ön, hogy aki tud jó, működő, Photoshop CS 4 vagy 5 letöltőlinket windows 7re (64 bit) (persze crack-kel) az dobjon meg vele, mert nem tudok se fordítani, se dolgozni. Nagyon fontos lenne, és annál előbb tudnék egy kis hiánypótló packot bedobni :)

Gördülünk tovább... Egy blogtól teljesen független témában kérném ismételten a Ti segítségeteket. Aki esetleg köztetek "minek érte fizetni, ha fent van a neten" vallású, és rendelkezik nMag (ncore) fiókkal (és meghívót is tud küldeni), az kérem jelentkezzen a komment szekcióban, ha lehet minél előbb.

Nem utolsó sorban szeretném jelenteni, hogy sikerrel megvan a középszintű nyelvvizsgám angol nyelvből (szóbeli 84%, írásbeli 78%), úgyhogy lesz ünneplés a hétvégén dögivel! Plusz minél előbb lesz fotóboltom annál előbb jön a pack a blogon.

A végére pedig kerestem egy olyan képregényt amihez nem kellett fordítanom, ígyhát prezentálom nektek A Robertek életének fejezetit:

1492.png

Címkék: fordítás magyar csúszás and magyarul robert happiness cyanide c&h cyanideandhappiness

A bejegyzés trackback címe:

https://cyanideandhappiness.blog.hu/api/trackback/id/tr644909226

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ASD_elmagad 2012.11.17. 14:12:17

Grat a nyelvvizsgához ;)

Becks' 2012.11.28. 14:10:49

Gratulálok a nyelvvizsgádhoz:)) Hol voltál, a BME-n? :)

stewie1239 2012.11.28. 16:05:57

@Becks': Igen, BME. Ma vettem át a bizonyítványt.

Becks' 2012.12.21. 14:22:54

@stewie1239: az szép, ügyes :) én is most voltam a BMEn (amikor te), csak a szóbelin nem mentem át :/ szóval azt csinálhatom majd újra januárban.. éljen!:D

süti beállítások módosítása