I'm BackPack.. #1

2012.11.29. 11:00  stewie1239

Úristen, én sem hiszem el, hogy ilyen szörnyű szóviccet sikerült a címbe rejtenem..
(I'm back - Arnold Schwarzenegger egy klasszikus mondása, backpack - hátizsák, I'm Back Pack - Visszatértem Pack, I'm Backpack - hátizsák vagyok)

Na de csapjunk a kínos csöndek, szexista viccek és fárasztó baromságok közé..

16 képregénnyel készültem, és amint befejeződik az explosm.net-en az aktuális Depressziós képregényhét 6, az összeset lefordítva kiteszem napról napra egy héten át.

De elkalandoztam.. Egyelőre koncentráljunk ide, és induljon az I'm Backpack:

1496.png

Címkék: fordítás magyar képregény backpack hülye iq and hun magyarul happiness cyanide c&h cyanideandhappiness

A bejegyzés trackback címe:

https://cyanideandhappiness.blog.hu/api/trackback/id/tr174930153

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

süti beállítások módosítása