Kockulás?

2013.05.07. 11:00  stewie1239

Kénytelen vagyok ismét posztolni, mert egy remek ötletem támadt!

Tegnap éppen az 1 órás pihenőmet töltöttem, és játszottam. Black Ops 2-zés közben jutott eszembe a dolog, hogy mi lenne, ha valamikor összehívnám a magyar C&H közösséget és játszanánk egy jót? Úgy gondoltam egy próbát megér, úgyhogy gyorsan meg is osztok veletek mindent! És persze egy képregényt is kaptok :)

Szóval.. Szimbolikusan mindenki tegye fel a kezét (kommenteljen), aki PC-n játszik Call of Duty: Modern Warfare 3-mal / CoD: Black Ops 2-vel / Left 4 Dead 1,2-vel / vagy esetleg Counter Strike: Source-szal, és benne lenne egy nyári C&H kockulásban! Sajnos a steam csoportot nem tudom kezelni, úgyhogy maradok a jól bevált kommentben/e-mailben való "regisztrációnál".

Úgy tudsz jelentkezni a dologra, hogy kommentben (vagy ha nem akarod világgá kürtölni Steam accountod nevét, akkor e-mailben a candhmagyarul@yahoo.com-ra) megírod a steam neved, és azt hogy a fent említettek közül melyikkel akarsz közösen játszani (többet is megjelölhetsz) Pl.: Steam Nevem: J4ncsi(HUN) Játék: Black Ops 2/Left 4 Dead 2.

Én ezek után steam-en (Schrödinger/Schroedinger néven -sajnos nem egy accounton vannak a játékok) felveszem veletek a kapcsolatot, és egy közös chat keretében megbeszéljük, hogy kinek mikor legalkalmasabb az időpont egy 1-2 órás közös játékra. Ha valakinek dolga lenne, menet közben szabadon lehet távozni, amikor csak akartok.

Nincs semmi verseny, semmi jutalom, csupán egy társaság néhány meccset letol együtt.

Értelem szerűen Cod-okban max 11 ember jöhet (rajtam kívül), és Left 4 Dead-ben pedig 3, mivel többen nem férünk be. Ha esetleg a jelentkezők száma meghaladná ezeket a mennyiségeket, akkor majd megejthetünk több ilyet is, de ez még a jövő zenéje.. Az is lehet, hogy egyikőtöket sem tudom megmozgatni, és nem lesz a dologból semmi..

Na, csak hogy rövidre zárjam:
Jelentkezzetek minél többen, igyekszem naponta megnézni a kommenteket és e-maileket, hogy minél előbb meg tudjuk ejteni a közös chat-et. Annyit elöljáróban mondok, hogy május 15-ig nem fogok tudni senkit se felvenni, vagy bármit intézni, viszont utána ígérem sietek. Ha bármi változás van, vagy egyéb fejlemény, azonnal posztolok!

És zárásnak egy kis képregény:
1608.png

Címkék: fordítás játék magyar cod képregény and halott hun magyarul kockulás steam ch happiness ingyenélő cyanide l4d c&h cyanideandhappiness megszabadul

A bejegyzés trackback címe:

https://cyanideandhappiness.blog.hu/api/trackback/id/tr15285372

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

stewie1239 2013.05.07. 13:53:14

@MerchardX: Hát nekem nincs meg, tehát ez részemről kimarad, és így a szervezésével sem foglalkoznék. Egy privát dolgot összehozhatsz, ha gondolod..

Isty01 · http://cyanideandhappiness.blog.hu/ 2013.05.07. 20:48:37

Olyan kéne ami nekem is elmegy, a Source az tökéletes lenne, majd Steam csoportba írok, ha tudok, de szerintem nincs is ott jogom.

stewie1239 2013.05.07. 21:38:03

@Isty01: Jó. A CS-vel az a probléma, hogy ott nincs lobby, ahol össze tudjuk gyűjteni a népet, majd utána csatlakozni valahova.. Nincs match-making csak dedicated szerverek. Ezen majd még dolgoznom kell. Mondjuk nagyon rég játszottam.. Majd utána járok, hogyan lehetne ezt megoldani.

Igen nekem is először a Steam csoport jutott eszembe, csak 1. nincs semmilyen jogom, 2. nem tudom kezelni a csoportokat

Isty01 · http://cyanideandhappiness.blog.hu/ 2013.05.08. 16:15:40

@stewie1239: Ha jól emlékszem Shogo csinálta, kérek tőle jogot. CS tényleg macerás lenne, de szerintem akkor pl. a COD2 megfelelne, vagy akár a COD4, keresünk egy üres szervert aztán had menjen, vagy lehet igényelni ideiglenes szervert ingyé'.

Isty01 · http://cyanideandhappiness.blog.hu/ 2013.05.08. 16:24:51

Vagy lehetne ingyenes játék is, akár TF2.

stewie1239 2013.05.08. 16:26:17

@Isty01: Jó nekem codból mondom, csak az MW3 és a BO2 van meg. Ott egy lobbyba való csatlakozás nem probléma. CS-nél kell üres szervert keresni. A steam csoport kezelésének meg majd utána nézek. Ha beindul ez a dolog, akkor a nyáron ezt tökéletesre fejlesztem, és se-perc alatt megszervezünk 1-1 ilyen eseményt. De bővebben csak jövőhét szerda után tudok intézkedni..

Amúgy meg ha gondolod, akkor bővítheted a posztot, azzal hogy neked milyen játékaid vannak. Mert akkor azokkal is tudsz rendezni ilyen összejöveteleket. Én a fent említett játékoknak a szervezését tudom vállalni, mert azok megvannak. A többivel nem foglalkoznék, azt ha gondolod magadra vállalhatod :)

stewie1239 2013.05.08. 16:31:29

@Isty01: Közben add már meg gyorsan steam accountod nevét! :D Felveszlek és ott, vagy akár facebookon megbeszélhetjük a részleteket egyszerűbben.

Brill-1 2013.05.08. 23:13:57

Én ebből a listából csak a Left 4 Dead 1-2 -vel tudnék nevezni. Ajánlanám a Killing Floor-t is (Istynek legjobb tudomásom szerint meg is van :D), azzal is nagyon jól el lehet szórakozgatni. Egyébként a CoD2-4 nem rossz ötlet, mert annál a törtjátékos megoldás hamar megvan és nem kell szarakodni vele, mint a többi résznél (természetesen ez csak azokra vonatkozik /pl. rám/, akiknek nincs meg se a MW3, se a BO2).

scepter 2013.05.08. 23:30:14

Ezek közül nekem csak 2 játék van meg ezért: steam név: fear_ezmegmi left 4 dead 2 ,counter strike source

Isty01 · http://cyanideandhappiness.blog.hu/ 2013.05.09. 09:23:59

@stewie1239: Isty001 a Steamem, COD 2-4 meg megy törttel is, max aki jönni akar azt összeszedjük egy chat szobába.

stewie1239 2013.05.09. 10:06:32

@Isty01: Hát ha nem bántja a steam-emet (mert vannak olyan törések, amik elcseszhetik és akkor mindent újra kéne raknom), akkor benne lennék, csak ugye le kell szednem :D

A chat szoba nem hülyeség, de itt talán a skype lenne a legjobb megoldás, hiszen ennek az is lenne az értelme, hogy kicsit dumáljunk (esetleg taktikázzunk).

Isty01 · http://cyanideandhappiness.blog.hu/ 2013.05.09. 17:03:14

@stewie1239: Nem rontja el, én is amellett játszom vele :D

süti beállítások módosítása